Panaszkezelés

Az ingatlan használója vagy tulajdonosa a kéményseprő-ipari szerv vagy a kéményseprő-ipari szolgáltató kéményseprő-ipari tevékenységével kapcsolatos panaszával – más hatósági eljárásokat megelőzően – köteles igazolható módon a kéményseprő-ipari szervhez, illetve a kéményseprő-ipari szolgáltatóhoz fordulni. 2015. évi CCXI. tv. 5.§ (11)

Az ingatlan tulajdonosa, használója a kéményseprő-ipari tevékenység ellátásával közvetlenül összefüggő magatartásra, tevékenységre, vagy mulasztásra vonatkozó panaszát szóban, vagy írásban közölheti.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, ill. szükség szerint orvosoljuk.

Ha az ingatlan tulajdonosa, használója a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet készítünk, és annak egy másolati példányát valamint a panasszal kapcsolatos álláspontunkat és intézkedéseinket indokolással az ingatlan tulajdonosának, használójának legkésőbb a panasz kézhezvételét követő harminc napon belül továbbítjuk.

A válaszadási határidő, helyszíni vizsgálat, vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak indokáról az ingatlan tulajdonosát, használóját írásban, a válaszadási határidő letelte előtt tájékoztatjuk.


Felügyelet ellátó szervek:

Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság

Fogyasztóvédelmi Hatóságok

Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály

Béltető testületek

Fejér Megyei Békéltető Testület

  • Fejér Vármegyei Békéltető Testület
  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Lencsés Hajnalka békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor
  • Telefon: 06-22/510-310
  • E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
  • Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/
  • Hivatali kapu KRID azonosító:352258915, rövid név:FMBT

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefon: 06-34-513-010
  • Fax: 06-34-316-259
  • Email: bekeltetes@kemkik.hu
  • https://kem-bekeltetes.hu/

Veszprém Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
  • Telefon: ügyfélfogadási időben: 06-88-814-121, a kamara titkársága: 06 88 814-111
  • Fax: 06-88-412-150
  • E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
  • Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu
  • Hivatali kapu KRID, rövid név: 262219313, VKIKBT

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

  • Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Levelezési cím: Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület 
  • 6001 Kecskemét  Pf.  228.
  • Tel.: (+36) 76 501 525, 501 532
  • Fax: (+36) 76 501 538
  • Mobil: (+36) 70 938 4765
  • E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
  • honlap: www.bacsbekeltetes.hu
  • Hivatali kapu KRID:268541377, rövid név:BKMKIKBT

Pest Megyei Békéltető Testület

  • A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
  • 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
  • Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Telefon: 06-1-792-7881
  • Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
  • vagy www.pestmegyeibekelteto.hu
  • Panasz elektronikus beadása online kérelem küldés honlapunkon PMKIK hivatali kapun keresztül rövid név: PMKIKBEKEL,   KRID azonosító:560351920